W jaki sposób reklamować swoją stronę

Działania reklamowe w sieci

Założenie strony internetowej bez żadnej reklamy jest jak postawienie banera na środku pustyni-nikt poza nas nie wie, o jego istnieniu. Ażeby internauci trafili na twoją stronę, trzeba zadbać o reklama, profile w mediach społecznościowych, a również wysokiej jakości treści. Zresztą wszystkie te działania wspierają się wzajemnie.

Jak zareklamować stronę internetową przy niewielkim budżecie?
Właściciele małych biznesów nie mają sporych budżetów na marketing. Daleko im do wydawani tyś. na kampanie Google Adwords, współprace z influencerami. Natomiast nadal mogą postawić na przetestowane, w dodatku tanie sposoby promocji.
Darmowe sposoby reklamy strony internetowej

Social media
Warto prowadzić fanpage na Facebooku oraz konto na Instagramie. To absolutne minimum. Na Facebooku sprawdzą się ciekawe treści, filmy, livey, z kolei na Instagramie można zademonstrować swój produkt w ciekawym sąsiedztwie. Dzięki świetnie dobranym hashtagom i najwyższej jakości zdjęciom, możesz natrafić do całkiem nowych odbiorców. Facebook pokazuje twoje posty tylko fanom, którzy przedtem polubili stronę i niestety tnie zasięgi. Konta w social media pozwalają zyskać linki, które pozytywnie odbijają się na pozycjonowaniu twojej strony. Treści, którymi bardzo chętnie dzielą się internauci, wyskakują wyżej w rankingu Google.

Tworzenie treści pod względem SEO
Kolejnym ważnym elementem strategii marketingowej jest dostarczanie na twoją stronę fachowych treści, najlepiej zoptymalizowanych pod kątem SEO. Warto sprawdzić zapotrzebowanie na konkretne słowa kluczowe w bezpłatnym narzędziu: planerze słów zasadniczych Google i nasycić nimi tekst. W celu sprawdzenia, czy robisz to prawidłowo, możesz zainstalować specjalną wtyczkę, na przykład. Yoast by WordPress, o ile korzystasz z tego CMS-a. Wybierz dokładnie sprecyzowane słowa, na które nie panuje zbyt duża konkurencja. Popularne frazy są już oblegane przez korporacje ze sporym budżetem reklamowym. Pamiętaj o pozycjonowaniu lokalnym. W tym celu podaj adres swojej firmy. Google pokazuje odbiorcom firmy najbliżej miejsca, w którym się znajdują, wychodząc naprzeciw ich potrzebom.
Do niedrogich, niemniej jednak nieodzownych sposobów promowania strony w sieci przy niewielkim budżecie trzeba pozycjonowanie. Dzięki ruchowi pozyskanemu z Google trafiają do nas czytelnicy zainteresowani konkretnymi usługami. Jeżeli warto dbać o pozycjonowanie na swoją rękę, o tyle dla najlepszych efektów, warto zlecić to zadanie firmie zewnętrznej. Warto również powierzyć publikację tekstów sponsorowanych małym blogerom. Nie są tak drodzy, jak influencerzy, a zaangażowani odbiorcy mogą stać się twoimi klientami.

Zobacz także: wizytówka nap firmy.

Back to Top