Katalog reklamowy
Promocja firmy może być wykonywana na różnorodne sposoby. Można zbudować ulotki, można projektować bardzo dobre logo , a ponadto nadać chwytliwą nazwę, można wynajmować firmy PR-owe i tym podobne. Istotne jest jednakże również to, w jaki sposób prezentujemy się bezpośrednio przed klientami.
Jest to ważne z tego powodu, że właściwie każdy lubi być w bezpośrednim kontakcie z drugą stroną. Dlatego, o ile wręczymy klientowi przykładowo katalog reklamowy, w którym znajdzie on szczegółowe informacje i oferowanych przez moją firmę usługach, to jest szansa że zabierze on go ze sobą do domu i zostawi gdzieś w widocznym miejscu. Będzie na niego spoglądał co jakiś czas, całkiem prawdopodobne, że ciekawa okładka spowoduje, że chętniej zapozna się z jego zawartością, skąd dowie się o innych sprzedawanych przez naszą firmę towarach czy oferowanych usługach.
Dzięki powyższemu klient może prędzej do nas wrócić, zachęcony innymi rzeczami naszej oferty. Dlatego też aby zwrócić na siebie większą uwagę, oraz dodatkowo nie pozwolić klientom zapomnieć o sobie, należy koniecznie dawać im coś w czasie, gdy będą z nami ubijać interesy. Nieistotne czy będą to klienci detaliczni, czy będą to przedsiębiorcy, pozostawienie klientowi jakiegoś materiału reklamowego z całą pewnością będzie dobrym rozstrzygnięciem z sytuacji. Foldery reklamowe zaprojektować jest łatwo, dlatego też możemy w bardzo prosty sposób dać sobie większe szanse, że klient do nas powróci – nie inwestując w to aż tak dużych pieniędzy. Można powiedzieć, że każda firma powinna mieć takie foldery bądź katalogi i dawać bardzo dobry przykład. Na pewno da to klientom poczucie, że ktoś o nich pomyślał i przygotował dla nich jakiś materiał. Dlatego ważne jest również ażeby materiały reklamowe były dobrej jakości, aby były napisane mądrze, by mądrze była dobrana ich szata graficzna, tak ażeby ich odbiorca miał poczucie, że ktoś włożył wysiłek w ich tworzenie.
Jeżeli jesteśmy już przy tematyce budowy materiałów reklamowych dla firm, to tutaj warto być świadomym, że jeżeli już można robić to samodzielnie, w dużej liczbie przypadków warto wynająć w tym celu kogoś z zewnątrz. Jeżeli już akurat zatrudniamy grafików komputerowych, którzy specjalizują się także w tematyce public relations i mają to swoiste wyczucie, możemy owszem zlecić tą pracę im. O ile jednak nie, to tworzenie folderów reklamowych całkiem dobrze zlecić komuś, kto realnie się na tym świetnie zna. Wtedy będziemy mogli mieć pewność, że materiały te będą zrealizowane świetnie, a także będziemy mieli je szybko. Samodzielna produkcja folderów czy katalogów byłaby czasochłonna i trudna dla kogoś, kto się na tym nie zna zbyt bardzo dobrze, a też nie dałaby tak odpowiedniego efektu końcowego.
Zobacz: http://www.whiteart.pl/folder-reklamowy.