Upominek dla klienta – notatnik reklamowy
Promocja firmy wymaga kreatywności oraz cierpliwości. Budowanie trwałych relacji z klientem wymaga czasu. Strategia marketingowa powinna więc mieć charakter długofalowy.
Istnieje wiele narzędzi marketingowych, które służą do promowania działalności firmy. Jednym z najskuteczniejszych jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom.
Jakie cechy powinien posiadać gadżet reklamowy?
Głównie powinniśmy wybrać przedmiot funkcjonalny. Funkcjonalność jest warunkiem koniecznym, aby cel marketingowy został osiągnięty. Upominki, które nie są używane, ląduje na dnie szuflady lub w koszu, a wtedy klient nie utrwala w pamięci treści reklamowych osadzonych na gadżecie. Bardzo dobrze w tej roli sprawdzają się przedmioty podręczne tj. notatniki firmowe czy kalendarze indywidulane z logo firmy. Osoba obdarowana zawsze je ma pod ręką, co sprzyja reklamie naszego biznesu. Kolejną ważna cechą jest wygląd, czyli estetyka stworzenia gadżetu. W sytuacji notatnika lub kalendarza książkowego pierwsze złudzenie wywołuje okładka. Warto zatem zadbać, by prezentowała się jak najlepiej, czyli była wykonana z materiału najwyższej jakości z dbałością o właściwie każdy szczegół. Możnco więcej urozmaicić okładki za pomocą uszlachetnień takich jak: tłoczenie, grawerowanie i dodawanie drobnych elementów dekoracyjnych wykonanych np ze skóry lub drewna. Taki przedmiot niewątpliwie wywoła pozytywne emocje u osoby obdarowanej. Specjalistycznie przygotowany gadżet stanowi wyraz naszego podejścia do relacji z klientem oraz świadczy o tym, jak podchodzimy do powierzonych obowiązków. Staje się zatem wizytówką naszego biznesu. Jeżeli będzie przygotowany flejtuchowato z materiałów niskiej jakości, nie będzie przemawiał na naszą korzyść.
Notatniki reklamowe – na co zwrócić uwagę?
Jak i pozostałe gadżety przeznaczone dla klienta, notatniki reklamowe powinny wyeksponować się wysoką jakością a także intersującym designem. Okładka powinna być utworzona według indywidulanego projektu graficznego, który uwzględnia elementy identyfikacji wizualnej naszej firm, przede wszystkim logo. Ponadto inne treści mogą być umieszczane w środku notesu na specjalnych kartkach. Notatniki firmowe świetnie się sprawdzają w czasie konferencji oraz szkoleń.
Więcej informacji na stronie: notatniki reklamowe.