Pozycjonowanie stron – pozwala zaistnieć w sieci

Pozycjonowanie stron - element kampanii marketingowej

Jeżeli już mamy stronę internetową, z całą pewnością pragniemy ją wypromować. Może nas przejmować, jeżeli już nie pojawi się w żadnej wyszukiwarce. Wspaniała witryna może pojawić się m.

in. w Google, Msn! lub jakiejkolwiek innej wyszukiwarce. Istnieje wiele usług, które mogą nam pomóc, ale kosztują. Serwisy społecznościowe są dobrym sposobem na promowanie witryny, niemniej jednak zwykle nie mamy na to czasu.
Najlepsza darmowa wyszukiwarka
Nie jest tajemnicą, że Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką. Miliony ludzi wykorzystuje Google, by wyszukać to, czego poszukują. Dlatego najważniejsze jest to, by strona była zindeksowana. Przesyłanie do Google jest szybkie, proste i bezpłatne. Zanim natomiast prześlemy zgłoszenie do Google, musimy znaleźć w Google, czy strona www znajduje się już w indeksie. Przejdźmy do Google.com i wprowadźmy nazwę swojej domeny w polu wyszukiwania. Wprowadzając nazwę domeny i wpiszmy ją z dokładnością tak, jak ma być zarejestrowana. Jeśli już została zaindeksowana, pierwszym rezultatem będzie nazwa domeny. W tak zaistniałej okoliczności nie musimy ponownie jej przesyłać. Jeśli jednakże nie została jeszcze zaindeksowana, prześlijmy ją za pomocą odpowiedniego formularza. Zaindeksowanie może potrwać dosłownie do 3 tygodni. Nie przesyłajmy ponownie w tym okresie. Jeśli po tym czasie nic się nie zmieniło, spróbujmy jeszcze raz.
Najlepszy darmowy katalog
Najlepszym miejscem do promowania witryny jest Yahoo!. Chociaż nie jest tak popularny jak Google, jest odpowiednim katalogiem. Jest również prosty, bezpłatny i szybki.
Sygnatura w mailu
U dołu e-maila dodaj podpis, który zawiera nazwę Twojej domeny. W ten sposób zwiększysz zainteresowanie swojej strony.
Katalog Yellow Pages
Yellowpages.com oferuje bezpłatny wpis, który pozostanie aktywny przez 12 miesięcy. To dobre miejsce do promowania witryny, jest szybkie, łatwe i bezpłatne.
Google Local Business
Kiedy przesyłasz swoją witrynę do Google Local Business, kwalifikuje się ona do rangowania w sekcji lokalnej firmy. Sekcja ta jest wyświetlana przed wynikami darmowych wyników wyszukiwania u góry strony Google. Szukanie lokalne jest wyświetlane tuż pod sekcją linków sponsorowanych, z mapą umieszczoną po lewej stronie list. Powinieneś podać firmowy numer telefonu albo adres pocztowy. Pod koniec procesu składania zgłoszenia otrzymasz PIN. Powinieneś go użyć. Otrzymasz go telefonicznie lub listownie, w zależności od wybranej opcji.
Są to zdecydowanie najlepsze miejsca do promowania Twojej witryny internetowej.
Zobacz więcej: linki seo.

Możesz również polubić