Jakie gadżety reklamowe kupić
Topowi marketingowcy, którzy zjedli zęby na swojej robocie są jednomyślni: gadżety reklamowe, czy gadżety z logo firmy pozytywnie wpływają na jej wizerunek i sprawiają, że klienci są z nią bardziej związani. To, na jakie gadżety zdecyduje się firma nie może być sprzeczne z jej wizerunkiem kreowanym w mediach oraz zadaniem, wręcz jeśli jest jedynie sloganem. Firma, która szczyci się tym, że jest proekologiczna i wspiera organizacje walczące o środowisko naturalne, nie może wypuścić na rynek plastikowych toreb albo gadżetów kiepskiej jakości.
Takie marki raczej proponują swoim klientom produkty przydatne, ale wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Mogą być to materiałowe torby na zakupy lub kalendarze, na które papier pozyskiwany jest z tzw. pewnych źródeł. Gadżety powinno się także dopasować do odbiorców, czyli klientów, do których kierowane są produkty marki. Jeśli ktoś ma klientów pomiędzy osób starszych, może oferować im torby na zakupy, czy parasolki. Jeżeli sprzedaje towary dla dzieci, gadżetami mogą być gry, np. drewniane ekologiczne domino. Nieco całkiem inaczej przedstawia się kwestia gadżetów w markach premium. Tu raczej zamawia się produkty ekskluzywne typu wina, nalewki lub czekoladki zapakowane w firmowe pudełko lub papier. Takich gadżetów nie rozdaje się wszystkim klientom a tylko tym, którzy wiążą się z marką na dłuższą współpracę. Gadżetów firmowych nie wolno nabywać w ciemno. Zamawiając dla swojej firmy gadżety reklamowe z nadrukiem, powinno się najpierw poprosić o próbki. To oznacza, nie trzeba zamawiać bez sprawdzenia, trzystu koszulek, czy kubków z nadrukiem. Najlepiej na początek wziąć kilka sztuk i sprawdzić, jaka jest jakość i trwałość utworzenia. Nie ma nic gorszego niż wypuszczenie na rynek gadżetów, które będą tandetne. Klienci zamiast przekonać się do marki, zaczną kojarzyć ją z bylejakością. Dlatego warto dbać o miejsce, w którym kupuje się własne gadżety firmowe i wcześniej sprawdzić, czy na pewno warto powierzyć mu tworzenie gadżetów dla swojej marki.
Zobacz: gadżety reklamowe dla firm.