Jak wypromować stronę internetową?

Pozycjonowanie stron - budowa wizerunku firmy

Co to jest pozycjonowanie i dlaczego warto w nie inwestować zarówno czas, jak i środki? Pozycjonowanie pozwala zająć wysokie miejsce twojej strony w rankingu Google. Artykuł, który pojawia się na pierwszej stronie tej popularnej wyszukiwarki może okazać się skuteczniejszą reklamą od drogich kampanii. Jak jednakże natrafić na pierwszą stronę rankingu?
Pozycjonowanie stron-kilka rad na sam początek
Jeśli jeszcze nie masz swojej strony, pozycjonowanie możesz rozpocząć od wyboru domeny, która zawiera słowa kluczowe, według których internauci będą poszukiwać informacji o twoim zakładzie produkcyjnym.

Zapotrzebowanie na dokładnie określone słowa kluczowe znajdziesz w planerze słów podstawowych Google. Zauważ nie tylko na wysoką pozycję w wyszukiwarce, niemniej jednak też na to, czy w ten sposób internauci poszukują twoich usług. Np właściciel firmy, który oferuje budowę domków letniskowych, nie powinien wybrać frazy: domki letniskowe, bo w ten sposób internauci poszukują noclegów na urlop i bardzo szybko zamkną jego stronę.
Ponadto podczas wyboru słów podstawowych powinno się mierzyć siły na zamiary. Zamiast porywać się na frazy, które mają największą konkurencję, a więc są oblegane przez firmy z dużym budżetem, warto je uściślić. Wówczas łatwiej wyskoczyć na pierwszych portalach Google. Możesz to zrobić, podając lokalizację własnego biznesu. O ile prowadzisz firmę w Warszawie, zadbasz jednocześnie i jej prestiż.
Po doborze słów priorytetowych przychodzi czas na tworzenie treści. Warto dodawać nowe artykuły na bloga firmowego minimum dwa razy tygodniowo. Frazy powinny odnaleźć się w tytule, wstępie, śródtytułach i naturalnie w treści. Można je pogrubić. Im dłuższe, a zarazem im bardziej wartościowe treści, tym większa szansa, że uplasują się na pierwszych wortalach Google w organicznym wyszukiwaniu. Dla lepszego efektu SEO warto frazy dodać w meta opisie strony, meta tytule, a również w menu. Pamiętaj o tagach w trakcie dodawania wpisu.
Warto wokół strony budować społeczność w postaci fanów i obserwatorów. Jeżeli treści rozejdą się wirusowo w social media, treść ma większą szansę wyskoczyć wysoko w Google. Im strona jest starsza, tym wyższe jej notowania, jeżeli już stosujesz się do powyższych rad. Kolejnym ważnym aspektem strategii seo jest linkowanie. Teksty z linkami z atrybutem do follow możesz wykupić u blogerów, lub zyskać, udzielając eksperckiego wywiadu. Promowanie strony w internecie to kompleksowy i czasochłonny proces. Jeżeli już wolisz zajmować się zleceniami dla klientów, zdaj się na agencję marketingową, która w twoim imieniu zadba o pozycjonowanie, nawiąże kontakty z wydawcami, a również poprowadzi działania w social media.
Polecamy: jak pozycjonować swoją stronę.

Back to Top